30.4.10

Sudut Pandang

Banyak yang bertanya kenapa aku suka pada kesenian
jawapanku sebenarnya aku suka pada keindahan

Banyak yang bertanya kenapa aku suka pada misteri
jawapanku sebenarnya hidup ini bukan satu yang pasti

Banyak yang bertanya kenapa aku suka bermadah
jawapanku sebenarnya aku kah yang bermadah

Banyak yang bertanya kenapa aku suka berpuisi
jawapanku sebenarnya puisi juga adalah doa dari hati nurani

jawapanku sebenarnya puisi juga adalah doa dari hati nurani
Banyak yang bertanya aku tidak terus berdoa seperti orang lain

jawapanku sebenarnya aku kah yang suka bermadah
Banyak yang bertanya kenapa aku tidak mengendah seperti orang lain

jawapanku sebenarnya hidup ini bukan satu yang pasti
Banyak yang bertanya kenapa aku tidak menyingkap misteri seperti orang lain

jawapanku sebenarnya aku suka pada keindahan
Banyak yang bertanya kenapa mesti kesenian

Sebenarnya apa yang penting ialah bagaimana sudut pandang tafsiran seseorang

Dan juga kerana.............


KERANA AKU BUKAN ORANG LAIN!!!!!!!

No comments: